Evenemang

Tips: Conversion Jam 3

11 juni, 2013

Har ni snappat upp Conversion Jam – Sveriges konferens om konverteringsoptimering? Webbpsykologi, erfarenheter, tester, metoder, processer med mera. I år är det tredje gången, och man siktar på att samla 400 konverteringsglada människor den 10 september. Det passar alla som är intresserade av att en webb ska leda till affärer.

Är du nyfiken på vad konvertering är? Här har vi skrivit en förklaring.

Mer om Conversion Jam

Conversion Jam är ett måste för e-handelsansvariga, Online Marketing Managers och Conversion Managers. Konferensen är fokuserad på konkreta och praktiska optimeringsråd som besökarna direkt kan ta med sig och använda på sina egna sajter. Vi var med förra året och kan bara rekommendera konferensen varmt. Till och med så varmt att en del i min utvärdering används som citat.

vi rekommenderar conversion jam

Några av talarna

Nyfiken på innehållet? Här är några exempel på de internationella topptalarna som tillsammans har gjort 1000-tals A/B-tester:

  • Brian Massey – ”The Conversion scientist”, aktuell med boken ”Your Customer Creation Equation”
  • Nathalie Nahai – ”The Web Psychologist”, aktuell med boken ”Webs of Influence”
  • Craig Sullivan – en av dem som gjort flest A/B-tester i världen
  • André Morys – NeuroMarketing expert och bästsäljande författare
  • Ton Wesseling – Hollands egen Optimeringsguru.

Se alla talare här »

Se hela programmet »

Conversion Jam 3 händer den 10 september 2013 på Courtyard Marriott i Stockholm. Det finns en risk att biljetterna går åt som smör i solsken, och fram till midsommar kan du få en bra early birdrabatt om du är snabb.  Här är mer info, priser och bokning.

Du kanske också vill läsa

Inga kommentarer

Svara